IT PREVENTIVE MAINTENANCE
International standard for computer system maintenance services
by up to 10 years experienced of computer expert engineers.
Computer Maintenance
Inspecting the computer, notebook and program to be able to work generally.
Network
Maintenance
Inspecting the network connection and internet operation to be able to work generally.
Security
Check
Inspecting, Preventing risks and threats which night effect IT security systems.
Trouble
shooting
Solving computer and network problems via Remote & call and On-Site service.
Server
Maintenance
Inspecting the server’s operation, programming usage and permission.
Accessory Maintenance
Inspecting computer’s peripherals and connecting to be able to use generally printers, UPS, etc.
Illegal
Software Check
Inspecting and preventing the using of copyrights programs, including entering inappropriatr and wrong website Computer – Related Act.
IT
Consultation
IT consulting by a professional computer and network team. with up to 10 years experirnced.
Reporting
System checking and trobleshooting summary report.
Program Copyright Auditing Report.
Monthly summary report and IT development plan.
Certificates
DiTC ic certificated in international standard. quality of operation from
world-class institution.
Strengths
MANAGED BY PROFESSIONAL
Supervise, analyze and solve computer system promblems by computer engineering team.
PREVENTIVE MAINTENANCE
Reduce the issues that might effect the work. Under the inspection everry month.
INTELLIGENT REPORT
Reporting system for accurately IT management.
IT STANDARD
Computer and IT system maintainance with international IT Audit standard.
FAST SERVICE
Receive and reslove the issue under SLA service standard within 30 minutes.
TRUSTWORTHY SERVICE
Integnity operation under Dharmniti our customer trust is first priority way of.
Leading organization that trust our ITMA service
Free!
- Internet Manager x 1
- Storage Device (NAS) x 1
Total value over 30,000 baht
Terms and conditions as designated by the company.
Service Process
Contact Us
ลูกค้าแจ้งความประสงค์ และระบุจำนวน คอมพิวเตอร์และระบบไอที ที่ต้องการให้เราดูแล พร้อมรับพิจารณาข้อเสนอบริการจากเรา
Planning and analyzed
เมื่อลูกค้าตกลงใช้บริการ ทีมเทคนิคจะสำรวจ, วิเคราะห์และวางแผนการดำเนินงาน ตามวันและเวลาที่ได้นัดหมายกับลูกค้าไว้
implementing
ดำเนินงานปรับปรุง ระบบคอมพิวเตอร์และไอที พร้อมแก้ไขปัญหา Helpdesk ทั้งแบบ On-site และ Online Remote Support
Reporting
รายงานผลผลการดำเนินงานและปัญหาที่พบ พร้อมร่วมประชุมนำเสนอแนวทางปรับปรุง ระบบคอมพิวเตอร์และไอที ให้มีประสิทธิภาพ
You can be confident in the quality.
DiTC, a subsidiary of Dharmniti Public Company Limited, professional business, which has been trusted for 74 years, we are committed in honesty.
Customer trustworthy is our first priority.
One Stop Service
We have services that meet the various customer needs.
Expert
We have expertise in applying technology for the maximum benefit to the business including computer program that meet the need of today’s business.
Reliable Service
We are committed to creat a Satisfied the customer with Staff’s resources and efficiency work tracking management system.
IT Support by Ticket
บริการแก้ปัญหาไอที แบบรายครั้ง!
- ให้บริการภายใต้ IT Audit Standard ที่เป็นมาตรฐานสากล
- ทีมงานมีความเชี่ยวชาญและประสบการณ์สูง
- แก้ไขปัญหาอย่างรวดเร็วและหายขาด
- ดำเนินงานด้วยความซื่อสัตย์ สุจริต ภายใต้วิถีธรรมนิติ